Odborné závěrečné práce

Diagnózy Treacher Collins syndrom nebo Goldenhar syndrom jsou vhodnými tématy pro závěrečné práce na vysokých školách. Studenti se těmto tématům mohou věnovat na  lékařských, pedagogických i filosofických fakultách.
Nejčastěji se studenti věnují tématu sluchu  (druhy nedoslýchavosti, kompenzace nedoslýchavosti) a řeči (rozštěpové vady, logopedická péče). Zajímavé téma v rámci syndromů je i  socializace ve společnosti (školka, škola, práce, partnerský život, rodina) a jak k ní přistupovat.

 

1. ŽIVOT RODINY S DÍTĚTEM S TREACHER COLLINS SYNDROMEM – Skokanová
Mgr. Kristýna Skokanová, 2020, Pedagogická fakulta, MUNI, Brno

2. SOCIALIZACE OSOBNOSTI S TREACHER COLLINS SYNDROMEM – Zámečníková
Mgr. Aneta Zámečníková, 2019, Filosofická fakulta, Univerzita Pardubice

3. PODPORA RODIN DĚTÍ SE VZÁCNÝM ONEMOCNĚNÍM – Bíbová
Bc. Monika Bíbová, 2018, Pedagogická fakulta, UK, Praha

Znak UK - Univerzita Karlova
4. SLUCHOVÉ POSTIŽENÍ JAKO SYNDROMÁLNÍ VADA – Jílková 
Bc. et Bc. Miluše Jílková, 2016, Pedagogická fakulta, UP, Olomouc


5. TREACHER COLLINS SYNDROM – Holubová
Mgr. Zuzana Holubová, 2013, Pedagogická fakulta, MUNI, Brno

 

6. SYNDROMY SPOJENÉ S OROFACIÁLNÍMI ROZŠTĚPY – Kunhartová
Mgr. Monika Kunhartová, 2010, Pedagogická fakulta, UP, Olomouc

 

Next Post:
Previous Post:
This article was written by

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *