Pokud máte podezření, že máte Treacher Collins nebo Goldenhar syndrom,…
Odborné závěrečné práce
Diagnózy Treacher Collins syndrom nebo Goldenhar syndrom jsou vhodnými tématy pro závěrečné práce na vysokých školách. Studenti se těmto tématům mohou věnovat na lékařských, pedagogických i filosofických fakultách.
Nejčastěji se studenti věnují tématu sluchu (druhy nedoslýchavosti, kompenzace nedoslýchavosti) a řeči (rozštěpové vady, logopedická péče). Zajímavé téma v rámci syndromů je i socializace ve společnosti (školka, škola, práce, partnerský život, rodina) a jak k ní přistupovat.
1. SOCIALIZACE OSOBNOSTI S TREACHER COLLINS SYNDROMEM – Zámečníková
Mgr. Aneta Zámečníková, 2019, Filosofická fakulta, Univerzita Pardubice
2. PODPORA RODIN DĚTÍ SE VZÁCNÝM ONEMOCNĚNÍM – Bíbová
Bc. Monika Bíbová, 2018, Pedagogická fakulta, UK, Praha
3. SLUCHOVÉ POSTIŽENÍ JAKO SYNDROMÁLNÍ VADA – Jílková
Bc. et Bc. Miluše Jílková, 2016, Pedagogická fakulta, UP, Olomouc
4. TREACHER COLLINS SYNDROM – Holubová
Mgr. Zuzana Holubová, 2013, Pedagogická fakulta, MUNI, Brno
5. SYNDROMY SPOJENÉ S OROFACIÁLNÍMI ROZŠTĚPY – Kunhartová
Mgr. Monika Kunhartová, 2010, Pedagogická fakulta, UP, Olomouc
Next Post: SAMA DOMA – Petra D. s TCS
Previous Post: Doporučení pro vedení anestezie u Treacher Collins syndrom